Google hirdetések, Adwords kampányok
Adwords hirdetéseket láthatunk naponta többször is. Ezek minden esetben az oldal tetején és legalján helyezkednek el. Négy db van egy szekcióban. Ha rákeresünk egy kifejezésre a Google keresőben, akkor azt látjuk, hogy az oldal tetején és alján egyaránt ennyi hirdetés szerepel. Ennyire emelte fel a megjeleníthető hirdetések számát a Google, mivel komoly bevételekre tesz szert ezekből.
Adwords kampányok új honlapoknak is
Könnyedén odakerülhet bárki az első négybe, ha jól be van állítva minden, fel van építve a kampány, és természetesen tudja is finanszírozni az egészet. És ez alól a teljesen új weboldalak sem kivételek. Ezért is jó az Adwords.
A Google Adwords egy rendkívül részletes hirdetés kezelő felület, ahol pontosan beállítható, meghatározható egy weboldal összes szolgáltatásának, eladó termékeinek a kommunikációja. Rengeteg hirdetés készíthető, számtalan hirdetéscsoport, és akár több száz kulcsszó is használható ezen kampányok létrehozásához. Rendkívül finom hangolásokkal tökéletesíthető minden kampány, és természetesen minden nyomon követhető.
Hirdetések pontos nyomon követése
Napi kimutatások végezhetők, és egy webshop esetében pontosan mérhetők a vásárlások, és a meghiúsult tranzakciók is. Utóbbiból érdekes információk nyerhetők ki, amelyekből komoly konzekvenciák vonhatók le. Összegezve egy nagyon bonyolult hirdetés kezelő felület, amely komoly szaktudást és rutint igényel. Ezeknek hiányában kár is belevágnia bárkinek, és csak kidobott pénz lesz az ablakon.